میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 961
:: باردید دیروز : 308
:: بازدید هفته : 4645
:: بازدید ماه : 12753
:: بازدید سال : 38338
:: بازدید کلی : 641822
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 2 اسفند 1391

نگران عاقبت كساني هستم كه چنين شخصيتي را تخريب كردند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت آيت الله خوشوقت از ذخاير معنوي انقلاب و از استوانه‌هاي ديانت و تقوا در جامعه بودند.

حجت الاسلام و المسلمين پناهيان در گفت‌وگو با رجانيوز، با بيان اينكه حضرت آيت الله خوشوقت عمري علمدار تقوا در جامعه بودند و تقوا مهمترين سفارش اولياء خداست، افزود: براي يك جامعه ديني وجود كسي كه از تقوا دم مي زند  ضروري‎تر از هر عنصر ديگري است كه مي‌تواند به حيات و پويايي جامعه كمك كند.
 
وي اضافه كرد: شخصيتي مثل حضرت آيت خوشوقت در اوج معرفت و معنويت به عنوان يك عالم ديني در ميان مردم بودند و با آنها زندگي مي‌كردند و عمري مردم ايشان را از نزديك ديده‌ و تجربه كرده‌ بودند.
 
پناهيان با بيان اينكه بايد تلاش كرد كه اين الگوها و اسوه‌هاي معنوي به جامعه شناخته شده و باعث آرامش خاطر مردم شوند، اظهار داشت: وقتي كه ما بخواهيم به رشد معنويت كمك كنيم وابسته به اين است كه الگوهاي معنوي در جامعه كه به عنوان استوانه‌هاي معنوي در جامعه عمل مي‌كنند، تكريم شوند، بدون تكريم علمداران تقوا نمي‌شود اين مباحث را در جامعه ترويج داد.
 
وي در توضيح سخنان رهبرانقلاب كه توصيه كرده بودند در طوفان‌ها به حضرت آيت الله خوشوقت مراجعه كنند، گفت: ما هرچه جلوتر مي رويم با امتحانات پيچيده‌تر و سخت‌تري مواجه خواهيم شد و اين طبيعت يك حركت تكاملي براي جامعه ماست و طبيعتا موضوع اين امتحانات هرچه جلوتر مي‌رويم درون ديني‌تر خواهد بود.
 
پناهيان ادامه داد: ممكن است در آينده ما اختلافاتي را در جامعه شاهد باشيم كه برخي از اختلافات ممكن است به فتنه‌ها و بحران‌هاي اجتماعي توسط دشمن تبديل شود كه موضوع اين اختلافات معارف و مسائل ديني خواهند بود.
 
وي افزود: ما در گذشته با ضديت با دين و طرفداري از دين مواجه بوديم، با التقاط و از اين طرف خلوص ديني هر چه جلوتر مي‌رويم به اين مي‌رسيم كه اختلافات در درون معارف ديني و حوزه ايماني ايجاد مي‌شود و بايد ما بتوانيم اين اختلافات را عادلانه مديريت كنيم و برادرانه از آن عبور كنيم.
 
پناهيان تصريح كرد: در چنين فضايي كه ممكن است اختلافات ناشي از برداشت‌هاي مختلف از دين باشد اينجا علماي راستين هستند كه مي‌توانند مردم را راهنمايي كنند و هر كسي كه مختصري با دين آشنا باشد نمي تواند مردم را نجات دهد.
 
وي در ادامه با اشاره به تخريب‌هاي اخير صورت گرفته، ادامه داد: كساني كه از سر ناداني يا هر غرض ورزي ديگري به تخريب حضرت آيت الله خوشوقت دست زدند، بايد بسيار نگران عاقبت خود در دنيا و عقوبت‌هاي الهي در آخرت باشند.
پناهيان با بيان اينكه حيات و بقاي طيف‌هاي مختلف سياسي به بقاي معنويت و ايمان مردم وابسته است، تصريح كرد: هيچ طيف سياسي نمي تواند حيات خود را در تضعيف معنويت در اين جامعه ببيند، چون تضعيف معنويت موجب مي‌شود كه ديگر سنگ روي سنگ بند نشود و هيچ كسي از اين ماجرا سودي نخواهد برد.
 





:: بازدید از این مطلب : 1875
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه