میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 294
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 3675
:: بازدید ماه : 11783
:: بازدید سال : 37368
:: بازدید کلی : 640852
نویسنده : گمنام
دو شنبه 13 آبان 1392
رهبر انقلاب در فرمایشات امروز به اظهارات کدام سیاستمدار آمریکایی اشاره کردند؟/ «شلدون آدلسون»؛ دست راست تل آویو در واشنگتن

 

رجانیوز: رهبر انقلاب اسلامی دیروز (یکشنبه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان با اشاره به سخنان یکی از سیاستمداران امریکایی که خواستار بمباران اتمی ایران شده بود، خاطرنشان کردند: اگر امریکاییها راست می گویند که در مذاکرات جدی هستند، باید به دهان این افراد یاوه گو بزنند و دهان آنها را خرد کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: دولتی که دارای این توهم است که نسبت به مسائل جهان و مسائل هسته ای، مسئولیت دارد، غلط می کند، که کشور دیگری را تهدید هسته ای کند.

اشاره رهبر انقلاب به اظهارات "شلدون آدلسون"، پشتیبان وفادار و همیشگی رژیم صهیونیستی و از بزرگترین حامیان مالی حزب جمهوریخواه است.

وی اخیرا طی اظهاراتی در "دانشگاه یشیوا" در نیویورک گفت؛ آمریکا باید قبل از شروع مذاکره با تهران در خصوص برنامه انرژی هسته ای، ایران را هدف بمب اتمی قرار دهد.

آدلسون، که در دوره انتخابات ۲۰۱۲ حدود یکصد میلیون دلار به حزب جمهوری خواه کمک کرده است، گفت "واشنگتن اول باید یک بمب هسته ای را در یکی از مناطق بیابانی ایران رها کند، بعد بگوید، دیدی؟ دفعه  بعد یکی دیگر را هم وسط تهران خواهیم انداخت، دو دوزه بازی با ما یعنی این، حالا اگر می خواهی از صفحه روزگار محو شوی کله شقی کن و برنامه ات را ادامه بده .

 

خانواده شلدون علاوه بر فعالیت های سیاسی گسترده در اسرائیل ، روزنامه هایی نیز در این کشور منتشر می کند که البته حامی جدی بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این کشور محسوب می شوند. ادلسون از طریق روزنامه هایش تلاش می کند بر روند سیاسی در اسرائیل تاثیر بگذارد ، از موضوعات کارگری گرفته تا مسئله آموزش عمومی و سیاست های خارجی.

ادلسون شبکه سیاسی گسترده ای نیز از طریق AIPAC در ایالات متحده ایجاد کرده است. وی در گفتگو با مجله پولیتیکو می گوید در سفری به اسرائیل ۲۰۵ نماینده کنگره و سناتور را همراهی می کرده است : "من یک هفته فرصت داشتم با تک تک آنها صحبت کنم. باید بدانید من دوستان بسیاری دارم. فکر می کنید چرا ارتباط من با آنها دوستانه است؟ شاید به این خاطر که هیچ گاه از آنها چیزی نخواسته ام. هیچ گاه. یکی از آنها می گفت ، تو تنها کسی هستی که برای ما کاری می کند و هیچ گاه خواسته ای از ما ندارد".

 




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه