کسی که به اندازه یک دانه گندم در قلبش کبر داشته باشد وارد بهشت نمی شود

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 105
:: باردید دیروز : 927
:: بازدید هفته : 1032
:: بازدید ماه : 9012
:: بازدید سال : 46787
:: بازدید کلی : 650271
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 9 بهمن 1392

گزیده ای از سخنان حجت الاسلام ملکی را می خوانید:

*شخص نمازگزار در 5 مورد به شک خود نباید اعتنا کند، برای اینکه این پنج مورد را بهتر به خاطر بسپارید، کلمه (مسواک) را در نظر بگیرید، حروفش میم سین واو الف کاف؛ میم آن چیست؛ شک بعد از محل، سین آن شک بعد از سلام است، حرف سوم واو است که شک بعد از وقت است، در الف یعنی شک امام و مأموم، آخرش هم کاف است که منظور شک کثیر الشک است. که در این موارد نباید به شک خود اعتنا کنیم.

*وقتی قرآن بر پیامبراکرم صلوات الله علیه نازل می شد، بدنشان شروع می کرد به لرزیدن، حالتشان متغیر می شد، سیما و رخسارشان برافروخته می شد، می فهمیدند که بر پیامبر دارد وحی نازل می شود، سکوت می شد و هیچکس با پیامبر اکرم حرف نمی زد، وقتی که تمام می شد، پیامبر آرام میشدند و میخواندند آن سوره ای که بر ایشان نازل شده بود، آن آیاتی که نازل شده بود، در روایات داریم که پیامبر اکرم صلوات الله علیه گفت: من این آیات اواخر سوره زمر را می خوانم، همه گوش کنید، ببینید و خودتان را مقایسه کنید با این آیات، ببینید چطوری هستید، وقتی این آیات را خواندند، مانند یک جلسه روضه خوانی مردم گریه کردند، بعد در آخر پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند: نه، گریه نکنید، شما انشاالله جزو آن دسته بعدی هستید، که می خوانیم.

*بعضی ها می گویند: حاج آقا چرا شما اینقدر بد می گویی از شاه؟ به او گفتم انشاالله با او محشور شوی، هر جا رفت انشاالله با او بروی، ما پشت سر أمبرالمؤمنین علیه السلام هستیم، تو هم پشت سر او هستی هر جا او رفت تو هم با او برو.

*آتش جهنم آتشی است که نور ندارد، پناه می بریم به خدا، می گویند اگر یک قطره از آتش جهنم را در کره زمین بچکانند، کره زمین مذاب می شود، آب می شود.

*اگر کسی از قیامت بترسد، باید دست و پایش بلرزد، اگر یقین به این آیات داشته باشد، می لرزد. مثلا من الآن پنحاه تا دوست دارم در قوه قضائیه 10 میلیون شما را بخورم و 5 میلیون آن بنده خدا را، آیا روز قیامت هم این دوستانم به دردم می خورند؟

*در روایت داریم کسی که به اندازه یک حبه، یک دانه گندم، یک ارزن در قلبش کبر باشد، خدا وارد بهشتش نمی کند.

*از أمیرالمؤمنین علیه السلام روایت داریم که فرمودند: بهشت 8 در دارد. یکی اش برای نبیّین است، پیامبران، یک درش برای صدیقین و صلحا و شهدا، مخصوص آنهاست، پنح در برای شیعیان أمیرالمؤمنین علیه السلام است، برای ما است، انشاالله می رویم، هیچ نترسید و یقین داشته باشید، فقط شما را به خدا گناه نکنید، یکی اش می ماند که برای آنهائی است که أمیرالمؤمنین را قبول ندارند، ولی کینه و کدورت و بغض و عداوت من و أهل بیت من را هم در دلشان ندارند

 

 




:: بازدید از این مطلب : 1876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه