راه وصول الی الله چیست؟/ بیان آیت الله بهاءالدینی درباره آیت الله بهجت

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 275
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2473
:: بازدید ماه : 7805
:: بازدید سال : 45580
:: بازدید کلی : 649064
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393

گزیده ای از سخنرانی آیت الله رئیسی را بخوانید:

* جوانان عزیز، هیچ راهی برای وصول الی الله جز انجام واجبات و ترک محرمات نیست، اگر کسی به شما راهی را معرفی کرد که در آن راه نماز نبود، اگر به یک دختر خانمی راهی را معرفی کردند که در آن حجاب نبود، این سراب است. راه نیست، فکر می کنید راه است. مگر می شود جز از طریق انجام دادن نماز و جز از طریق روزه و جز از طریق انجام واجبات و ترک محرمات انسان ظرفیت پیدا کند. اصلا ظرفیت پیدا کردن در همین راستا است.

* خدا رحمت کند حضرت آیت الله بهاءالدینی را، می فرمودند: آیت الله بهجت یکی از سرمایه داران بزرگ کره زمین هستند، سرمایه ایشان چیست؟ ما هر وقت مال در دستمان است و سندش به ناممان فکر می کنیم این از آن ماست، امیر المومنین علیه السلام وقتی مالی را می دادند می رفت، می فرمودند: تازه این سندش به نام من خورد به عکس ما. ما فکر می کنیم هر چیزی که سندش به نام ماست، از آن ماست.

* یکی از راه های مهم ظرفیت سازی برای انسان توسل و زیارت است، زیارت جامعه کبیره به عنوان جامع ترین نسخه امام شناسی و معرفةالحجة است. امروز اگر ما سندی نداشتیم برای امام شناسی، غیر از این سخنان امام هادی علیه السلام در زیارت جامعه برای امام شناسی کافی بود.

* ما اگر دستمان را از دست ائمه اطهار رها کنیم، لازم نیست کسی ما را هول بدهد، اصلا زمین افتاده ایم. چرا اینقدر به ما تاکید کردند زیارت و چرا اینقدر دشمنان ما با زیارت مخالفند؟ برای این که انسان های سالک الی الله ظرفیت مقاومت و ایستادگی و عبودیت و دلدادگی به خدا و تکبیر و تسلیم پیدا نکنند. اصلا رمزش این است.

* زیارت برای یک انسان زائر، ظرفیت ساز است، شما 4 ساعت می روید در حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثناء، به کربلا می روید خدمت وجود مقدس اباعبدالله علیه السلام، وقتی می آئید بیرون مثل گل شکفته می شوید.




:: بازدید از این مطلب : 1365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه