میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1146
:: باردید دیروز : 308
:: بازدید هفته : 4830
:: بازدید ماه : 12938
:: بازدید سال : 38523
:: بازدید کلی : 642007
نویسنده : گمنام
یک شنبه 11 خرداد 1393
برخی مسؤولان گفتند با شلاق نمی‌توان مردم را به بهشت فرستاد؛ ما هم این را می‌گوییم اما با دست خودمان درهای جهنم را روی مردم باز نکنیم

 

گروه فرهنگی - رجانیوز: حضرت آیت الله مکارم شیرازی از برخی اظهار نظرهای نسنجیده درباره این که مردم را به زور شلاق نمی توان به بهشت فرستاد، انتقاد کرد و گفت: نباید شعارهایی که غربی ها می دهند را سر دهیم.

تضعیف دولت را درست نمی دانیم اما تذکر و نصیحت منافاتی با حمایت ندارد

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ادامه سخنان خود به برخی اظهارنظرهای مسؤولان واکنش نشان داد و بیان داشت: ما به دولت احترام می گذاریم و از آن حمایت می کنیم، تضعیف آن را به صلاح نمی دانیم و اگر تضعیف شود به ضرر کشور است، ‌اما لازم می دانیم تذکر هم بدهیم، حمایت و کمک منافاتی با حمایت ندارد.

وی تاکید کرد:‌ این که برخی مسؤولان گفته بودند با زور شلاق نمی توان افراد را به بهشت فرستاد ما هم این گونه می گوییم، اما می گوییم با دست خودمان درهای جهنم را به روی مردم باز نکنیم.

این مرجع تقلید بیان داشت: به عنوان مثال در ایام نوروز و دیگر مناسبت هایی که مسافرت های زیادی انجام می شود، راهنمایی و رانندگی برای تامین امنیت جان مردم و مسافران طرح های ویژه ای دارند و نظارت بسیار شدیدی را اعمال می کنند اما اگر گفته شود کاری به کار مردم و رانندگان نداشته باشید آیا کسی چنین منطقی را می پذیرد؟

حضرت آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: مردم دو گروه هستند، گروه نخست نخبگان هستند که چه برنامه ای باشد و نباشد راه خود را می روند، اما یک دسته نیاز به راهنمایی دارند و باید مراقب شان بود، وقتی این گونه است نمی توانیم بگوییم به حال خود رهایشان کنیم. یا این که برخی وزرا گفته بودند ممیزی در کتاب لازم نیست.

وی بیان کرد: رسانه های خارجی و ماهواره ها در خوشبینانه ترین حالت تنها بخش اندکی از آن برنامه های سالم دارد و اکثر آن برنامه های مخرب و فاسد است، اما اگر بگوییم همه چیز آزاد باشد این باز کردن درهای جهنم است و باید مراقبت کنیم.

نباید شعاری که غربی ها می دهند بدهیم

این مرجع تقلید با تاکید بر این که نباید شعارهایی که غربی ها می دهند را سر دهیم، گفت: ما مسلمان هستیم و این گونه مسائل برای ما ارزشمند است، برادران عزیز مراقب صحبت ها باشند نکند خدایی ناکرده از آن سوء استفاده هایی بشود و به مفاسد دامن زده شود.

وی در ادامه با استناد به روایاتی از امام حسن عسکری(ع) به تبیین دیدگاه های دین مبین درباره همسایه پرداخت و گفت: در اسلام همسایه نسبت به همسایه وظایف مهمی دارد و برخلاف فرهنگ غربی نسبت به هم بی تفاوت نیستند. 

وی با بیان این که در جوامع مادی افراد تنها هستند، اما در جامعه اسلامی همه از حال و احوال یکدیگر با خبر هستند، گفت:‌ جامعه مادی یک جامعه پاشیده تنها است، اما جامعه اسلامی یک جامعه مرتبط واجتماعی است.




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه