۲۶۰۰ شبهه دشمنان علیه امام زمان(عج)

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 599
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2797
:: بازدید ماه : 8129
:: بازدید سال : 45904
:: بازدید کلی : 649388
نویسنده : گمنام
جمعه 23 خرداد 1393
حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی عصر امروز در مراسم جشن نیمه شعبان در شهر اقبالیه در جمع مردم این شهر، اظهار داشت: غیبت امام زمان(عج) عوامل مهمی دارد که هریک باید مورد ارزیابی قرار گرفته و به آن توجه شود.

وی ادامه داد: احتمال سوءقصد به جان امام زمان(عج) از مهمترین این عوامل است به طوری که دشمنان ائمه، امام عسگری(ع) را مدت‌ها در پادگان زیر نظر داشتند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: تکفیری‌هایی که امروز به مزار ائمه هم رحم نمی‌کنند، اگر امام زمان(عج) را زنده می‌یافتند، بی‌تردید به جان ایشان سوءقصد می‌کردند.

حسینی، امام زمان(عج) را ناظر بر اعمال انسان‌ها دانست و تأکید کرد: باید عوامل غیبت را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که امتحان مردم، دومین عامل از عوامل غیبت امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: خداوند با این غیبت امام زمان(عج) شیعیان را تحت آزمونی قرار داده است که باید به آن توجه داشت.

وی با اشاره به داستان قوم بنی‌اسرائیل و حضرت موسی(ع) که در پی اضافه شدن 10 روز از نبود حضرت موسی(ع) به انحراف کشیده شدند یادآور شد: شیعه به فضل خداوند با وجود این همه سال غیبت ایمان خود را حفظ کرده و در این مسیر ثابت‌قدم خواهد ماند.

دبیر نخست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ترویج شبکه‌های ماهواره‌ای و فرهنگ بیگانه را خطری جدی برای اعتقادات مردم عنوان و تصریح کرد: ترویج شبکه‌های ماهواره‌ای و 2600 شبهه در مورد امام زمان(عج) توسط بهائیت، وهابیت و صهیونیست‌ها از جمله حملات دشمنان علیه اعتقادات مسلمانان است.

وی با اشاره به ابعاد این تهدیدات یادآور شد: حتی برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای که با نقاب شیعه علیه شیعه تبلیغ می‌کنند نیز اعتقادات مسلمانان را نشانه گرفته‌اند که از جمله این موارد می‌توان به ادعاهای دروغین امام زمان بودن برخی افراد اشاره کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دشمن برای از بین بردن اعتقادات شیعه برنامه‌ریزی کرده است، تأکید کرد: باید در برابر دروغ و حملات این شبکه‌های ماهواره‌ای که قصد از بین بردن اعتقاد به امام زمان(عج) را در بین شیعیان دارد هوشیار بود، چرا که افرادی که می‌خواهند القا کنند امام زمان وجود ندارد، در پازل همین شبکه‌ها حرکت می‌کنند.

حسینی، ولایت‌پذیری مردم در دوران غیبت را عامل مهم دیگری برای ثابت‌قدم ماندن در مسیر مهدویت عنوان و تصریح کرد: باید در زمان غیبت، ولایت‌پذیری را مورد توجه قرار داده و امام زمان خود را بشناسیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که در خصوص رسیدگی به معیشت مردم از سوی نمایندگان انجام شده، این برنامه‌ریزی را در طول ادوار مجلس بی‌سابقه دانسته و یادآور شد: مصوب شده است تا علاوه بر بودجه‌ استان‌ها، نمایندگان مجلس نیز نسبت به اعتباراتی قدرت تصمیم‌گیری داشته و از آن برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

حسینی بودجه اختصاص‌داده شده به استان قزوین را 50 میلیارد تومان عنوان و یادآور شد: در جلسه‌ای که با معاونان، استاندار و دیگر نماینده مردم قزوین، محمدی برگزار شد بنا شد تا این اعتبارات برای رفع مشکلات مردم و با اولویت‌بندی مناطق محروم استان هزینه شود.

وی در پایان، امنیت را از دیگر موارد و نیازهای مهم مردم اقبالیه عنوان و تأکید کرد: نیروی انتظامی باید توجه ویژه‌ای به تأمین امنیت این منطقه داشته و تشکیل ناحیه سپاه در اقبالیه نیز گام مثبتی برای رفع این نیاز مهم مردم اقبالیه بود که به همت سردار آبنوش فرمانده سپاه استان صورت گرفت.

 
منبع: فارس



:: بازدید از این مطلب : 1718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه