دوري از گناه ومعصيت نسخه شفابخش قرآن

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2214
:: بازدید ماه : 7546
:: بازدید سال : 45321
:: بازدید کلی : 648805
نویسنده : گمنام
دو شنبه 2 تير 1393

حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسكر، در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوي گفت: خداوند تبارك و تعالي براي انسان يك مبدا و معاد قرار داده است و در بين اين مبدا و معاد تنها يك راه مستقيم براي سعادت‌مندي انسان وجود دارد و اگر انسان در مسير راه‌هاي ديگر قرار گيرد منحرف شده و از مسير الهي جدا مي‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسكر، انبياء، اولياي الهي و ائمه اطهار (ع) را هدايتگران راه سعادت معرفي كرد و گفت: اين بزرگواران مصون از هر گونه عيب و خطا هستند.
وي با تاكيد بر اينكه حرام و حلال الهي تا روز قيامت تغيير نمي‌كند، بيان كرد: حرام و حلال الهي هر كدام داراي حكمتي است، آنچه براي انسان مفيد است، خداوند براي انسان حلال كرده و آنچه براي انسان ضرر مادي و معنوي دارد، حرام بيان شده است.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت خاطرنشان كرد: اگر كسي بخواهد در زندگي به سعادت دست يابد بايد خود را به خداوند نزديك كند و از گناه و معصيت دوري گزيند زيرا ياد خدا مايه آرامش دل‌ها است، عمل به دستورات الهي زندگي سعادت‌مندانه را به انسان عرضه مي‌دارد و گناه و معصيت انسان را بيچاره مي‌كند.
سخنران حرم مطهر رضوي عنوان كرد: در قران كريم نيز به اين مسئله بسيار اشاره شده است كه اگر انسان خود را به بي‌نهايت متصل كند، احساس شكست نمي‌كند. مومناني كه در مراحل زندگي متوجه خداوند هستند، در تمامي شرايط تكليف خود را انجام مي‌دهد.
دوري از گناه و معصيت نسخه شفابخش قرآن كريم
وي دوري از گناه و معصيت را نسخه شفابخش قرآن كريم براي سعادت بشر عنوان كرد و افزود: معصيت و گناه گاهي جنبه فردي و گاهي اجتماعي دارد كه در هر صورت پايه‌هاي ايمان انسان را نابود مي‌كند.
حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسكر گفت: نابساماني‌ها و مشكلاتي كه امروزه در جوامع بشري وجود دارد، نشأت گرفته از عمل افراد است، زيرا خداوند براي كسي بدي نمي‌خواهد، در قران كريم نيز آمده است كه خداوند سرنوشت اقوام را تغيير نمي‌دهد مگر اينكه آن قوم مستحق آن عذاب باشند.
وي با اشاره به تأثير گناه در مسائل جوي بيان كرد: در دعاي پر فيض كميل از خداوند متعال درخواست مي‌كنيم كه خداوند گناهاني كه مانع استجابت دعا مي‌شود و باعث نزول بلا و تغيير نعمت‌ها مي‌شود بر ما ببخشد كه اين نشان‌دهنده تأثير گناه در جامعه است.
پايمال كردن حقوق ديگران در زمره بزرگترين گناهان است
وي با انتقاد از برخي از ناهنجاري‌هاي كه در جامعه و ادارات ديده مي‌شود، بيان كرد: عده‌اي گمان مي‌كنند كه گناه تنها غيبت كردن و بي‌حجابي است در صورتي كه ظلم‌كردن به مردم و پايمال كردن حقوق ديگران در زمره بزرگ‌ترين گناهان است كه برخي از افراد به سادگي از كنار آن عبور مي‌كنند.
سرپرست حجاج ايراني در ادامه با استناد به حديثي از امام سجاد (ع) به بيان برخي از گناهاني كه مانع بارش باران و خشكسالي مي‌شود، پرداخت و گفت: زماني كه قاضي به ناحق قضاوت كنند يا حق را ناحق جلوه دهند به يتيم ظلم شود، حقوق افراد در جامعه پايمال شود و افراد زكات پرداخت نكنند، جامعه دچار خشكسالي مي‌شود.
وي با بيان اينكه امام محمد باقر (ع) در روايتي مي‌فرمايند: زماني كه فحشاء در جامعه زياد شود، مرگ‌هاي ناگهاني نيز زياد خواهد شد و زماني كه مردم در معاملات كم فروشي و خيانت مي‌كنند، آن جامعه دچار قحطي شده و هنگامي كه افراد زكات مال خود را نپردازند، خداوند، بركت زراعي و معادن را از مردم دريغ مي‌كند.
كمك به پايمال كردن حقوق ديگران باعث تسلط دشمنان بر جامعه مي‌شود
نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت ديني با بيان اينكه زماني كه صله‌رحم در جامعه كم رنگ شود، اموال و ثروت‌ها به دست افراد ناسالم مي‌افتد، اضافه كرد: زماني كه افراد به عهد خود وفا نكنند و به يكديگر براي پايمال‌كردن حقوق ديگران كمك كنند، خداوند دشمنان را بر آن جامعه مسلط خواهند كرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسكر در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينكه دشمنان اسلام و اهل بيت (ع) با تمامي ابزار و توان به ميدان آمده‌اند و از هيچ‌كاري فروگذار نيستند، افزود: امروز در سوريه دشمنان سر شيعيان مظلوم و بي‌گناه را مي‌برند و با آن فوتبال بازي و تصاوير آن را در رسانه‌ها پخش مي‌كنند. آيا مي‌توان اين افراد را انسان ناميد؟ !
وي اقدامات و جناياتي كه امروز در سوريه و موصل انجام مي‌شود را اقدامي ضد بشري برشمرد و گفت: متاسفانه هم‌اينك سازمان‌هاي بين‌المللي و مدافع حقوق بشر امروز در برابر اين فجايع انساني و اين بي‌رحمي‌ها سكوت كرده است و اين وظيفه مسلمانان جهان است كه بايد با تمام قدرت و توان خود در مقابل اين همه جنايت بايستد و نگذار خون مسلمان به ناحق پايمال شود.
عضو شوراي سياستگذاري ائمه جمعه ادامه داد: در صدر اسلام نيز وقايعي مشابه وقايعي كه امروز در سوريه و عراق انجام مي‌گيرد، اتفاق افتاد. مردم قدر حكومت علوي را نداستند و حكومت يزيد و معاويه بر آن‌ها مسلط شد. امروز بايد هوشيار باشيم و در برابر اين فجايع بايستيم و اتحاد خودمان را به جهانيان نشان دهيم.

منبع:حج




:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه