قسم اسماعیل هنیه نزد رحیمیان چه بود؟

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 99
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 1039
:: بازدید ماه : 9019
:: بازدید سال : 46794
:: بازدید کلی : 650278
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 26 تير 1393

«حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان» با بیان این‌که در پیچ تاریخی حساسی هستیم، بیان داشت: در این پیچ تاریخی تکالیف بسیار بزرگی را بر عهده داشته و باید هوشیار باشیم که مبادا به سبب نعمت نظام اسلامی از این تکالیف عظیم غفلت کنیم.

وی افزود: غرب همزمان با راه‌اندازی پدیده‌ای به نام مسابقات جهانی فوتبال قلب،‌ روح و افکار جامعه جهانی را مشغول کرده و با یک کار سازماندهی شده دست به بزرگ ترین جنایات علیه بشریت به ویژه مسلمانان می‌زند.

تسخیر افکار عمومی به وسیله ستارگان سینما و فوتبال از سوی غرب

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به این‌که یکی از سیاست‌های فرهنگی غرب تسخیر افکار عمومی به وسیله ستارگان سینما و فوتبال است، خاطرنشان کرد: همزمان با مسابقات جهانی فوتبال که میلیون‌ها نفر تماشاگر آن هستند بزرگ ترین جنایات در سوریه و عراق از سوی مستکبران درحال رخ دادن است.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی نیز همزمان با هر دوره از این مسابقات علیه ملت مظلوم فلسطین جنایات فراوانی کرده و آن‌ها‌ را به شهادت می‌رساند، این همه جنایات هولناک واقعا غیر قابل تصور است.

تولیت مسجد مقدس جمکران نسبت به توطئه‌ کشورهای استکباری برای ایجاد درگیری میان مسلمانان هشدار داد و گفت: کشورهای مستکبر به ویژه رژیم صهیونیستی می‌خواهد با نشان دادن پرچم گروه تروریستی داعش در مراسم تشییع پیکر مردم مظلوم فلسطین افکار عمومی مسلمان را علیه غزه بسیج کند.

هشدار تولیت مسجد جمکران به فتنه انگیزی جدید استکبار در فلسطین

وی تأکید کرد: از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز درخواست داریم تا این شگرد و فتنه را مطرح کند؛ چرا که مسأله داعش و پرچم‌های آن‌ها ارتباطی با شهدا و مجاهدت‌های مردم غزه ندارد.

اسماعیل هنیه قسم خورد برای صدام مراسم ختم نگرفته است

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: در گذشته می‌گفتند که مردم غزه برای صدام مراسم ختم گرفته‌اند، ولی بنده از «اسماعیل هنیه» در هنگام سفر به ایران پرسیدم که او قسم خورد ما هرگز چنین کاری را انجام ندادیم، بلکه این اطلاعیه از سوی یک فرد در کرانه غربی رود اردن صادر شده بود.

دست‌هایی برای جا به جا کردن معروف و منکر تلاش می‌کنند

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به این‌که دست‌هایی برای نشان دادن معروف به عنوان منکر و منکر به عنوان معروف در تلاش هستند، بیان داشت: امیدواریم به لطف خدا و عنایت امام زمان(عج) وظیفه خود را شناخته و معروف را به عنوان معروف و منکر را به عنوان منکر بیان کنیم.

وی یادآور شد: امام جماعت یک مسجد لندنی به بنده می‌گفت «هرگاه به ایران می‌آییم وقتی فرزندانمان بی حجابی شهر تهران را می‌بینند تحت تأثیر قرار گرفته و می‌گویند مگر این کشور اسلامی نیست پس چرا این‌گونه هستند و شما به ما این قدر سخت می‌گیرید».

قم پایگاه جهان تشیع است

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به تأکید روایات نسبت به پناهنده شدن به شهر مقدس قم در فتنه‌های آخرالزمان اظهار داشت: قم یعنی پایگاهی که به نام حضرت معصومه(س) بر پا شده است، در روایات آمده در فتنه‌های آخرالزمان به حوالی شهر قم نیز پناه ببرید آیا منظور جمکران نیست.

وی ادامه داد: آیا تبدیل شدن شهر مقدس قم به پایگاه جهان تشیع و وجود حوزه علمیه حادثه و اتفاق است؛ مقام معظم رهبری می‌فرمایند «قم پایگاه جهان تشیع است»، سخن رهبری دارای دو بعد است، نخست این که قم پایگاهی برای حضور شیعیان است، دوم این‌که این‌جا پایگاه تشیع برای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) برای کل جهانیان و زمینه سازی برای ظهور است.

 
منبع: ابنا



:: بازدید از این مطلب : 1493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه