حجت الاسلام ریاضت: هیچ راهی جز ظهور امام زمان(ع) برای دادخواهی شیعه وجود ندارد

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : گمنام
سه شنبه 26 خرداد 1394

اجتماع همبستگی با مردم مظلوم یمن به همت سازمان بسیج مداحان با سخنرانی حجت الاسلام محمود ریاضت و حاج محمد فراهانی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام ریاضت را بخوانید؛

_ دعای ندبه دعایی است که از یک فرازی خدا را به عظمت و تقرب امام زمان و نعمت ظهور و وجود حضرت را برای حل مشکلات و گرفتاری های مادی و معنوی قسم می دهد. در واقع اگر به امروز خود نگاه کنیم دادخواهی مردم یمن را غیر از پیشگاه خدا به کجا می توان برد.

_ کار ما به جایی رسیده که باید فریاد بزنیم و فریادرس بطلبیم. شیعه کارد به استخوانش رسیده و هیچ راهی هم به جز ظهور آقا امام زمان برای دادخواهی شیعه وجود ندارد.

_ آقا امام زمان باید ظهور کنند تا ظلم به معنای اتم و اکمل از بین برود.امروز ناموس شیعه در خطر است. در لبنان و افغانستان و یمن در خطر هستند. ما باید برای آنها هم داد بزنیم و فریاد رس بخواهیم. این فریادرس انشاءالله ظهور خواهند کرد. فرمودند که در آخرالزمان بیشتر از این که برای ظهور دعا می کنید دعا کنید که ظهور عقب نیافتند.

_ یکی از کارهایی که باعث می شود که ظهور به عقب بیافتد تفرقه است. شیعه باید با خودش هم اتحاد داشته باشد. سخنران ها و مادحین رسانه شیعه هستند و بیشتر از همه که تأثیرگذار است رسانه است و باید اتحاد این ها از همه بیشتر باشد. برای اتحاد هم اگر خود را کوچک نکنید نمی توانید با برادر خود متحد شوید.

_در روایت است که  اصحاب خاصه امام زمان قبل از ظهور مشرف به امام زمان می شوند. و آن ها غیبت را به مشاهده تبدیل می کنند. خدایا حرارت قلب شیعه را به خنکی ظهور امام زمان گوارا گردان. خدایا این بندگان کوچک تو مشتاق ولیت آقا امام زمان هستیم.

_ ولایت اهل بیت پناهگاه ما می باشد. کاری کنیم که ما را در این پناهگاه راه بدهند. خدایا به واسطه سلامی که امام زمان می دهیم کرامت ما را بلند گردان و ما را کریم گردان. فرازی از دعا ندبه با مناجات شعبانیه هماهنگ است. و برای این است که با زمزمه کردن آنها معرفت حداقلی ما تبدیل به معرفت حداکثری شود.

_امیرالمؤمنین فرمود کف قیمت شما بهشت است و حداقل است. ولی اگر معرفت حداکثری داشته باشیم در دنیا گناهی نمی کنیم و کاری می کنیم که در آخرت از بهشت ما را به پیش اباعبدالله ببرند. یعنی جایگاهی بالاتر از بهشت را بخواهیم.

_ یک قطره اشک برای اباعبدالله با معرفت حداکثری جایگاه بالای عرش را برای انسان به همراه دارد. معرفت حداکثری گفتنی نیست بلکه دیدنی است. ولایت حداقلی با ولایت حداکثری قابل قیاس نیست. اگر از پتانسیل ماه شعبان استفاده می کردیم و معرفت حداقلی را به معرفت حداکثری می رساندیم در ماه میهمانی خدا جایگاهمان کنار آقا امام زمان بود.

_ من و شما پشت میکروفن مسئولیت داریم. اگر کسی معرفت حداکثری نداشته باشد نمی تواند هستی خود را بدهد. اگر کسی معرفت حداکثری نداشته باشد کربلا نمی توانند بیایند. کربلا جای ولایت حداکثری است. جای کسانی است که زمینه دارند که معرفت حداقلی آنها به معرفت حداکثری تبدیل شود.

_ شرط استجابت دعا صلوات بر محمد و آل محمد است. خدایا کمکم کن تا حق آقا امام زمان را انجام دهم. خدایا به ما منت بگذار که رضایت و خشنودی امام زمان را به دست آوریم. ما به واسطه امام زمان می توانیم به فوز عظیم برسیم.




:: بازدید از این مطلب : 1705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه