حجت الاسلام مومنی: اول دعاگوی زائر امام حسین(ع) مادرش فاطمه زهرا(س) است/توصیه آیت الله وحید به مداحا

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 483
:: باردید دیروز : 268
:: بازدید هفته : 751
:: بازدید ماه : 6083
:: بازدید سال : 43858
:: بازدید کلی : 647342
نویسنده : گمنام
شنبه 3 مرداد 1394

گزیده ای از سخنان حجت الاسلام مومنی را بخوانید:

_ بهترین و بالاترین صله را زمانی که ما شروع به بیان نکاتی از فضائل و مناقب اهل بیت(ع) می کنیم به ما می دهند و آن صله عبارت است از دعای امام زمان(عج). در روایتی است که امام زمان(عج) می فرماید اگر کسی متذکر مصائب جدم حسین(ع) بشود و برای من دعا کند من برای او دعا می کنم. این شخص مشمول دعای خاص پیامبر(ص) ، حضرت زهرا(س) ، امیرالمؤمنین(ع) و همه معصومین می شود که این توفیقی بس بزرگ است.

_ جریان کربلا تک بعدی نیست و از ابعاد متعدد حائز اهمیت است به همین دلیل زمان و افراد را فرسوده نمی کند. محدود به زمان و افراد نمی شوند. امام حسین(ع) برای تمام قرون و اعصار و افراد است. امام حسین (ع) کهنگی ندارد. همه چیز  به برکت امام حسین(ع)  است و اوست که عزت و آبرو می دهد.

_ شرایط امروز شرایط خاصی است.  مهمترین نقش را در برابر این قتل عام فرهنگی که در حال انجام است شما ذاکرین اهل بیت دارید که با بیان مناقب و فضائل اهل بیت و خواندن اشعار فاخری که معارف اهل بیت در آن هست سطح معرفت مخاطب را بالا می برید. این کاری است که دست شما سپرده شده است.شما خیلی کار از دستتان برمی آید.

_  هر چه در وادی ذاکری اهل بیت پیش استاد زانوی ادب بزنید باز کم است. یک ریزه کاری هایی است که آن هم راز رو رمز کار است. حاج آقای نوروزی یک بار بیان کردند  اگر می خواهید خواندنتان سوز داشته باشد از امام رضا(ع) بگیرید. همه کاره امام رضا(ع) است.

_ آیت الله وحید خراسانی بیان فرمودند که وقتی میکروفن دستتان است محترم بشمارید و الا ممکن از دست شما بگیرند.همین طور که فرصت ها و نعمت ها زیاد است تهدید ها هم زیاد است. مبادا با اندک اشاره ای و یک کار خطایی ما را بیرون کنند چون ما آبروی اهل بیت(ع) هستیم . ما زینت هستیم. اگر این زینت را رعایت نکنیم بیرون نمی کنند ولی ما را تو سیاهی لشکر می برند.

_ کربلا از سه جهت حائز اهمیت است. اول این که چه علل و عواملی باعث این رخداد شده است؟ این را شما با بیان اشعار فاخر و خوب می توانید منتقل کنید. دوم پیامدهای این واقعه چیست؟ گریه بر ابی عبدالله(ع) باید انس من را با قرآن بیشتر کند. گریه بر ابی عبدالله(ع) باید من را نمازخوان تر کند. گریه بر ابی عبدالله(ع) باید باعث بشود که محبت به اهل و عیال کنم. سوم بیان وقایع روز عاشورا خیلی مهم است.

-پیامدهای واقعه عاشورا این است که قلب با امام حسین گره بخورد زنگار و گناه از قلب زدوده می شود. روایتی از امام رضا(ع) است که می فرماید گریه بر امام حسین(ع) گناه کبیره از پرونده ات پاک می کند. اگر کسی بدبخت به حرم ابی عبدالله(ع) برود خوشبخت از حرم بیرون می آید. دلیلش هم این  است که اول دعاگوی زائر امام حسین(ع) مادرش فاطمه زهرا(س) است.

_ کاری که حسین(ع)  با خدا کرد و معامله ای که کرد در ظرف عقل من و شما نمی گنجد. روضه مکشوف روضه نوامیس اهل بیت(ع)  است که اصلاً ورود پیدا نکنید. ولی بیان وقایعی که در لسان ائمه معصومین(ع) است ایرادی ندارد. روضه مستند زیاد داریم. و جلوی روضه های مستند را نگیرید.

_ مقتل خوانی یک کار تخصصی است و جستجوی سند مقتل کار روحانی است ولی بیان مقاتل با شعر فاخر کار ذاکران اهل بیت(ع)  است. روضه ای باید خوانده شود که مستند باشد .

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 1847
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه