میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 141
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 3761
:: بازدید ماه : 11869
:: بازدید سال : 37454
:: بازدید کلی : 640938
نویسنده : گمنام
سه شنبه 10 بهمن 1396

علی خوش‌لفظ از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس بود که 29 آذر امسال پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری از ناشی از جنگ تحمیلی به دیدار همرزمان شهیدش پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید علی خوش‌لفظ از رزمندگان و جانبازان 70 درصد همدانی بود که در عملیات رمضان، مسلم‌بن عقیل، والفجر5، کربلای4 و کربلای5 حضور داشت و  سرانجام در عملیات کربلای5 بر اثر اصابت تیر به نخاع به درجه جانبازی نائل شد و سالها این درد و رنج را تحمل کرد.

وی راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد بود که با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد. رهبر معظم انقلاب پس از خواندن کتاب, بر این کتاب تقریظ کردند. امام خامنه ای در این کتاب مرقوم کردند:«بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

بچّه‌های همدان؛ بچّه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادّعا؛ یاران حسین(علیه‌السّلام)؛ یاوران دین خدا .. و آنگاه مادران؛ مردآفرینان شجاع و صبور .. و آنگاه فضای معنویّت و معرفت؛ دل‌های روشن، همّت‌ها و عزم‌های راسخ؛ بصیرت‌ها و دیدهای ماورائی .. اینها و بسی جویبارهای شیرین و خوشگوار دیگر از سرچشمه‌ این روایت صادقانه و نگارش استادانه، کام دل مشتاق را غرق لذّت می‌کند و آتش شوق را در آن سرکش‌تر می‌سازد.

راوی خود یک شهید زنده است. تنِ بشدّت آزرده‌ او نتوانسته از سرزندگی و بیداری دل او بکاهد، و الحمدلله ربّ العالمین. نویسنده نیز خود از خیل همین دلدادگان و تجربه‌دیدگان است. بر او و بر همه‌ آنان گوارا باد فیض رضای الهی؛ انشاء‌الله. 95/10/18

درباره‌ نگارش این کتاب، آنچه نوشتم کم است؛ لطف این نگارش بیش از اینها است. مقدّمه‌ کتاب یک غزل به تمام معنی است. 95/10/18»

به مناسبت برگزاری مراسم چهلمین روز در گذشت شهید خوش لفظ گفت‌و‌گویی کوتاه با سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) انجام دادیم. سردار شادمانی در خصوص ویژگی‌های شهید علی خوش لفظ گفت که بهترین مقام را حضرت آقا به شهید خوش لفظ دادند و او را شهید زنده خطاب کردند.

فرمانده لشکر 32 انصار الحسین(ع)  در دوران دفاع مقدس ادامه داد: اولین ویژگی شهید خوش لفظ این بود که از همان اول انقلاب و دوران جوانی امنیت و آرامش را رها کرد و جهاد در جبهه را برگزید و به مجاهدت پرداخت. در جبهه هم سخترین کار یعنی اطلاعات-عملیات و رفتن به قلب دشمن را انتخاب کرد.

سردار شادمانی گفت که او حقیقتاً در این مسیر مجاهدت و تلاش کرد و بارها جانباز و زخمی شد و سی سال این زخم ها و آثار شیمیایی را برای خدمت انقلاب و شکوفایی اسلام تحمل کرد که اینها می تواند برای ما درس و مشق باشد و پیام خوبی برای جوانان است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) علت توجه امام خامنه ای به شهید خوش لفظ را خدماتی که این شهید به اسلام و انقلاب کرد, دانست و گفت: مجاهدت, قرب, عزت و دفاع از آرمان های مردم بود از مهمترین اهداف شهید خوش لفظ در این مسیر بود و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده مسیرمقدس این شهدا و جانبازان برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب باشیم. 


منبع:تسنیم




:: موضوعات مرتبط: ایثـار و شهادت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه