نقدی کوتاه بر شاهکار اصغر فرهادی در هنگام دریافت جازه اسکار

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 113
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2311
:: بازدید ماه : 7643
:: بازدید سال : 45418
:: بازدید کلی : 648902
نویسنده : گمنام
دو شنبه 27 شهريور 1391

 

به گزارش همراهان نیوز ، فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین ساخته ی اصغر فرهادی  هشتاد و چهارمین اسکار بهترین کارگردانی فیلم خارجی زبان را از آن خود ساخت.


فیلم جدای نادر از سیمین که به سیاه نمایی جامعه ایرانیان می پردازد ، مورد نقد های مختلفی از سوی کارگردان ها و فعالان سینما قرار گرفت.


یک خبر نگار از آقای علی اشتون پرسید نظرتان درباره کاندید شدن فرهادی در اسکار چیست؟اایشان در جواب گفتند: اگر کسی در جهت امریکا و اسرائیل حرکت نکند به او جایزه نمی دهند. شک نکنید که فیلم ایشان در عمل به عقاید آن کشور است. این سخنان را از یکی از بهترین فیلمساز های آمریکایی می خوانید نه ایرانی!


از همه ای این سخنان بگذریم حرکت های زننده آقای فرهادی به عنوان کسی که نماینده فرهنگ جمهوری اسلامی بود بعید بود! و باید به دین داریشان تسلیت گفت !


پس از ماجرای دست دادن آقای فرهادی با یک زن در جشن شب قبل مراسم که با عکس العمل برخی رسانه ها همراه شد، امید آن بود که جناب فرهادی بعنوان نماینده کشورمان با رعایت عرف جامعه اسلامی ، رفتارهای خود را اصلاح کند که با انتشار عکس و فیلم روز مراسم این امید به ناامیدی گرایید و حتی به جای بهتر شدن بدتر شد! 

 
وقتی که اعلام کردند که اسکار برای فیلم ایشان انتخاب شده ، به نظر می آید آقای فرهادی جو کاذب جیزه اسکار گرفت! و با اکثر زنان برای بیشتر مطرح شدن خودش روبو سی کرد(که به علت رعایت مسائل شرعی از پخش آن معذوریم) و نهایتا موجب شادی  و روشنفکران غربی شد و دین خودش را زیر پایش گذاشت.

البته جای تعجب ندارد که سید محمد خاتمی که خود سابقه دست دادن با زنان نامحرم و بی حجاب را در پرونده خود دارد بعد از هنجارشکنی اصغر فرهادی در پیامی عنوان نموده (به جنابعالی و همه همکاران عزیزتان دست مریزاد می گویم)!!


از یک طرف فردی مانند مهرداد کرم زاده قهرمانه غیور ایرانی ، که نشان داد نه کمبود امکانات و محرومیت‌های و محدودیت های کشور می تواند جلویش را بگیرد نه ضعف جسمی .

او  در استان بوشهر و ایران مدال هایش می درخشد ، این بار توانست در پرتاب دیسک به مدال نقره دست یابد و فقط به خاطر شاد شدن مردمش و ایرانیان پا به پارالمپیک گذاشت نه به خاطر مطرح شدن و ...


همه این افتخار های به جای خود ، اما با اقدام متعهدانه و دین مدارانه در دست ندادن با همسر شاهزاده انگلیس ، هنگام دریافت مدال نقره به وی گفت: چون مسلمانم و از کشور ایران  آمده‌ام و در فرهنگ ماست که نمی توانم با خانم ها دست بدهم معذور هستم و کریم زاده با این اقدام جلب رضایت خداوند و شادی مردم را از آن خود کرد و رسانه های غربی در واکنش به این اقدام به آن فحاشی و هتک حرمت کردند.


امام خمینی (ره)فرمودند: اگر دیدید که دشمن دارد از شما تعریف می کند بدانید راه رو اشتباه رفتید و دارید تو زمین دشمن بازی می کنید.

 


با این اوصاف در پایان بهتر است بگوییم ، آقای فرهادی بهتر از این جوان بوشهری یاد بگیرید ! شما برای شهرت بازیگران روشنفکر ، غرب زده دست داده اید  و با برخی از بازیگران فیلم های مستهجن روبوسری کردید، اما مهرداد کرم زاده با همسر شازاده انگلیس در هنگام دریافت مدال به علت مسلمان بودن و فرهنگ ایرانی ، دست نداد.




:: موضوعات مرتبط: اجـــتماعــــــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2456
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
بزرگترین کمبود فرهنگی از دید آیت الله مصباح
بخش مهمی از مطالب ابن عربی در "فتوحات مکیه"مربوط به حضرت حجت (عج) است
رحیم‌پور ازغدی:از مدارس ما مدیران رشوه‌گیر بيرون مي آيند
رایة الهدی
آیت الله جوادی آملی: چیزی بنام مکتب ایرانی نداریم - رایة الهدی
استخاره در امر ازدواج
ماجرای قرآنی به خط امام حسین(ع) که به دست رهبر انقلاب رسید
آیت‌الله جوادی آملي: فرد بی‌حجاب بیمار است
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
تأثیر قرآن و دعا بر فضای امتحانات دانشگاهی

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه