میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 568
:: باردید دیروز : 308
:: بازدید هفته : 4252
:: بازدید ماه : 12360
:: بازدید سال : 37945
:: بازدید کلی : 641429
نویسنده : گمنام
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه مسیحی‌ها، بهایی‌ها و ضد انقلاب برای رواج بدحجابی در جامعه ما برنامه دارند، گفت: بد‌حجابی در شهر قم به عنوان مرکز فقاهت و مرجعیت نباید وجود داشته باشد.

به گزارش فارس، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قم در سخنانی با بیان این نکته که ستاره سهیل سالی یک بار دیده می‌شود، گفت: مسؤولان شورای شهر ستاره سهیل نباشند که ما فقط سالی یک بار آنها را ببینیم.
 
وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح در ورودی منطقه پردیسان گفت: این پروژه دو سال است که بلاتکلیف باقی مانده است و این در حالی است که علاوه بر جمعیت ساکن در منطقه، مراکز علمی و دانشگاهی متعددی نیز در این بخش از قم استقرار دارند.
 
حضرت آیت‌الله سبحانی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی باید طبق برنامه زمان‌بندی شده دنبال شود، خاطرنشان کرد: نباید شاهد تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی باشیم.
 
وی با اشاره به ضرورت توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری قم به مسائل فرهنگی از جمله حجاب گفت: حجاب یک نماد و شعار برای انقلاب و اسلام است و بی‌حجابی و بدحجابی نماد ضد انقلاب است.
 
این مرجع تقلید با انتقاد از وضعیت حجاب در قم گفت: حجاب آنگونه که باید و شاید در ایام مختلف به ویژه عید در اطراف حرم مطهر مورد توجه قرار نمی‌گیرد و همه نهادها در این زمینه باید به وظیفه‌ای که بر دوش دارند عمل کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مسیحی‌ها، بهایی‌ها و ضد انقلاب برای رواج بدحجابی در جامعه ما برنامه دارند، گفت: بد‌حجابی در شهری که مرکز فقاهت و مرجعیت است نباید وجود داشته باشد.
 
حضرت آیت‌الله سبحانی نظارت بر وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ باید مسئولان امر نظارت‌های خود را تقویت کرده و تذکرات لازم را ارائه دهند.
 
وی گفت: باید شهرداری نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی اهتمام داشته باشند و تنها به عمران و آبادانی شهر اکتفا نکند.
 
این مرجع تقلید با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از نام ائمه اطهار در نام‌گذاری خیابان‌ها، از اقدام شهرداری در نام‌گذاری بلواری با نام امام صادق(ع) تقدیر کرد و گفت: باید تابلوهای نام این بلوار در جای جای آن نصب شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به بافت‌های فرسوده را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که بافت سنتی شهر احیا شده و اجرای پروژه‌های عمرانی در این زمینه می‌تواند موثر باشد.


:: بازدید از این مطلب : 2027
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه