میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1504
:: باردید دیروز : 1155
:: بازدید هفته : 2659
:: بازدید ماه : 6633
:: بازدید سال : 32218
:: بازدید کلی : 635702
نویسنده : گمنام
دو شنبه 26 مهر 1395

استاد پناهیان  با اشاره به انواع روابط انسانی و دسته بندی‌های آن به یک نوع از رابطه فردی خاص گفت: در روابط اجتماعی و فردی و دسته بندی‌های دیگرش مانند حقیقی و حقوقی یا دسته بندی دیگر، به یک دسته بندی خاص می‌رسیم. این رابطه؛ رابطه فردی خود فرد و خداست. در این دسته بندی فرد همه رابطه‌اش را با خود خدا تنظیم می‌کند. در روایت داریم که می‌فرماید کسی که رابطه‌اش را با خدا اصلاح کند، خدا رابطه‌اش را با دیگران اصلاح می‌کند.

 

استاد پناهیان با اشاره به تعدد ارتباط‌ها و دسته بندی‌های ارتباطی گفت:‌ بدیهی است که تعدد ارتباط با دسته بندی‌های مختلف باعث ایجاد مشکل می‌شود و شخص در رابطه‌اش به هدفش نمی‌رسد. در ارتباط‌ها و رفتارها هَمِّتان را در یک موضوع واحد قرار دهید. اینکه کسی به چند وجه بپردازد نمی‌تواند در مسیر رسیدن به هدف کاری کند. بدیهی است که شاخه‌های مختلف را نمی‌توان همه‌اش را همزمان و با هم مدیریت کرد. باید روابط اجتماعی را بر اساس یک رابطه فردی با خدا تنظیم کنیم.

 

وی با اشاره به استحکام رابطه خلق با خدا گفت: اگر کسی رابطه‌اش را با خدا تنظیم کند دیگر از مردم انتظار ندارد و بد و خوب بودن مردم برایش فرق نمی‌کند، او در اصل به منبع اصلی وصل شده است. این یک حساب و کتاب منطقی است.

 

مثلاً یک جمله معروفی داریم که می‌گوید:‌ «مرنج و مرنجان» این اتفاق در جایی می‌افتد که خدا باشد و طرف رابطه‌اش را با خدا تنظیم کرده باشد

 

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: بازدید از این مطلب : 1728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه