محمود کریمی تیراندازی نکرده است/ تحقیقات ادامه دارد

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 173
:: باردید دیروز : 1242
:: بازدید هفته : 2113
:: بازدید ماه : 7445
:: بازدید سال : 45220
:: بازدید کلی : 648704
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 25 دی 1392

سخنگوی قوه قضاییه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه در جریان پرونده تیراندازی منتسب به یکی از مداحان تهرانی رسانه‌ها مطالبی را نوشتند که عمدتاً درست نبود.

 وی خطاب به رسانه‌ها گفت: من به شما تأکید می‌کنم که در شرایط این چنینی اجازه دهید تحقیقات انجام شده و پس از مشخص شدن ابعاد مختلف جریان نسبت به آن اطلاع‌رسانی شود.

 محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه امروز یک نسخه کامل پرونده را مورد مطالعه قرار داده است، گفت: این اتفاق در تاریخ 5 دی امسال رخ داد و بر اساس ساعاتی که در پرونده ذکر شده این حادثه پس از نیمه شب رخ داده است.

 وی گفت: بر اساس اعلام شاکی و مداح معروف مشخص شده 3 خودرو در اتوبان شهید بابایی مسیر شرق به غرب در حرکت بوده‌اند که دو تای آنها 206 و یکی از آنها مزدا بوده است.

 وی گفت: شاکی پرونده مدعی شد که در داخل تونل سبقت می‌گیرد و این در حالی است که پس از این سبقت خودروی آقای کریمی برای وی چراغ می‌زند و این فرد هم از خط وسط به خط کناری منتقل می‌شود.

 شاکی می‌گوید پس از این اقدام صدای چند تیر می‌شنود که یکی از این تیرها به خودرو اصابت کرده است.

 محسنی اژه‌ای گفت: پس از این اتفاق ماشین شاکی و ماشین آقای کریمی در گوشه اتوبان می‌ایستند و با یکدیگر به واسطه شناختن همدیگر احوالپرسی و سپس خداحافظی کرده‌اند.

 شاکی ادامه می‌دهد که فردای روز حادثه تنی چند از دوستانش به وی می‌گویند از آنجا که ماشینت تیر خورده نمی‌توانی آن را بفروشی و درست کنی به همین دلیل شاکی به پلیس مراجعه کرد.

 محسنی اژه‌ای ادامه داد: پس از حضور شاکی در مرجع انتظامی پرونده تکمیل شد و از شاکی و همچنین مداح معروف آقای کریمی تحقیقات انجام ‌شد در حالی که شاکی می‌گوید شکایتی ندارد و فقط خسارت ماشینش را می‌خواهد.

 دادستان کل کشور گفت: این در حالی است که فردی که همراه آقای کریمی بوده مدعی شده که اسلحه برای وی بوده و اجازه شلیک هم داشته است و از این فرد هم تحقیقاتی به عمل آمده است.

 اژه‌ای گفت: در حال حاضر هنوز قرار نهایی برای این پرونده صادر نشده است اما با توجه به تحقیقاتی که انجام شده به زودی قرار صادر می‌شود.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا این پرونده از جنبه عمومی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد یا خیر گفت: به طور قطع پس از انجام تحقیقات اگر ضرورت داشته باشد از جنبه عمومی هم مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

 دادستان کل کشور گفت: باید بررسی شود که فردی که ادعا می‌کند اسلحه برای وی بوده و همچنین مجوز حمل سلاح داشته در هنگام استفاده از آن قوانین و ضوابط را رعایت کرده یا خیر؟

 سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: البته برخی از اظهارات شاکی و دو خودروی دیگری که همراه وی بوده‌اند متفاوت است و در برخی از اظهارنظرها گفته‌اند که ما آقای کریمی را می‌شناختیم و فقط می‌خواستیم کمی سر به سر وی بگذاریم اما او فکر کرد قصد مزاحمت برایش داریم.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 2127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه