حکومت نظامی در کربلا + تصاویر

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 61
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2259
:: بازدید ماه : 7591
:: بازدید سال : 45366
:: بازدید کلی : 648850
نویسنده : گمنام
جمعه 13 تير 1393

در درگیری‌های روز گذشته میان نیروهای امنیتی و هواداران «سیدمحمود حسنی صرخی» از روحانیان مخالف دولت عراق در کربلا، 125 نفر از هواداران صرخی کشته و ۳۵۰ تن زخمی شدند.

پلیس استان کربلا با اعلام این خبر افزود: در این درگیری‌ها همچنین 3نیروی امنیتی شهید و 35 نفر دیگر مجروح شدند.

منبع اعلام خبر افزود روز گذشته در کربلای معلی منع آمد و شد اعلام شد و امروز پس از پایان فتنه‌ی صرخی حکومت نظامی به جز در دو منطقه لغو شده است.

طرفداران مسلح صرخی دیروز با استقرار در اماکن مختلف شهر کربلا موجب اختشاشات و درگیری‌هایی در این شهر مقدس شدند.

نیروهای امنیتی پس از محاصره منزل صرخی، بالگردهای ارتش اقدام به گلوله باران مقر وی کردند.

منابع خبری عراق اعلام کردند که نیروهای امنیتی ارتش عراق صرخی را در هنگام فرار از دفترش در منطقه "سیف سعد" به همراه 30 هوادارش دستگیر کرده‌اند.

 

 

سیدمحمود صرخی کیست؟

سید محمد بن عبدالرضا بن محمد الصرخی پس از سقوط صدام برای اولین بار با لباس روحانیت در ملاعام ظاهر و ضمن اعلام مرجعیت مدعی ارتباط با امام زمان شد.

بررسی های انجام شده در مورد کتاب ها، تالیفات و دست نوشته های "الصرخی" نشان می دهد که او نه تنها برای اعلم بودن در مرجعیت دارای علم بالایی نیست بلکه از کمترین اطلاعات در زمینه علوم دینی برخوردار است، زیرا بررسی نوشته های وی نشان می دهد که او بسیاری از مطالبش را به طور کامل و صد درصد از کتب دیگر علما و مراجع به ویژه حضرت آیت الله خوئی(ره) به سرقت برده است.

الصرخی که همواره ادعای اسلامگرایی دارد، در انتخابات های گذشته عراق همواره از نامزدها و احزاب غیر اسلامی و غیر دینی به ویژه حزب کمونیست عراق حمایت کرده است.

بر اساس برخی اطلاعات به دست آمده منبع درآمدی وی از سوی سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی تامین می‌شود .

گروهک "الصرخی" در دو سال گذشته بیش از 10 مسجد، حسینیه و مرکز وابسته به آیت الله العظمی سیستانی و نمایندگانش را به آتش کشیده‌اند.

 
منبع: ابنا



:: بازدید از این مطلب : 1152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه