حاج عبدالرضا هلالی: خط ما معلوم است، باید دست آقا را بوسید

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 247
:: باردید دیروز : 1242
:: بازدید هفته : 2187
:: بازدید ماه : 7519
:: بازدید سال : 45294
:: بازدید کلی : 648778
نویسنده : گمنام
دو شنبه 6 مرداد 1393

حاج عبدالرضا هلالی جمعه شب گذشته در مراسم هفتگی هیئت الرضا به نکاتی درباره وقایع اخیر اشاره کرده که خواندنش خالی از لطف نیست.

گزیده ای از حرفهای هلالی را بخوانید؛

_امروز من و تو می گریه می کنیم برای آن روزی که آمدند با لگد به در خانه فاطمه زهرا زدند و در را آتش زدند و دست های امیرالمؤمنین را با طناب به زور بستند و بردند که از ایشان بیعت بگیرند. حالا امروز من و تو بعد از سال ها و قرن ها نشستیم و گریه می کنیم که چرا این کار را کردند. این گریه کردن تنها به چه درد می خورد. کجایش می تواند در زندگی تو تأثیر بگذارد. 

_مگر امروز داعشی ها سر نمی برند. سر مردم و آدم های بی گناه و اطفال را می برند. این ها از همان نسل هستند. 

_امروز کودک فلسطینی و کودک در قنداق در هر جای از دنیا بی رحمانه کشته می شود و صدایی از کسی در نمی آید.

_امروزه جنگ ما جنگ نرم است. جنگ نرم یعنی این که در بساط امام حسین و روضه ها و گریه ها می آیند و یک طوری با روان شما بازی می کنند که این جمع شدن ها و روضه ها و گریه ها را تو خالی کنند. این که آقا چرا سینه می زنید؟ برای چی گریه می کنید. ما باید اول بفهیم. 

_امروز زمانی نیست که من و شما سکوت کنیم. اگر برای غزه و فلسطین و مظلوم های سوریه و احیای دین  و اسلام فریادت درنیامد و فقط سینه زدی و گفتی ما سیاسی نیستیم این چیزی است که دشمن می خواهد. ظالم ظلم بکند. مظلوم تو سری بخورد و من و تو برای امام حسین سینه بزنیم. این دقیقاً همان چیزی است که دشمن می خواهد. دشمن می خواهد من و تو بی قید و بی شرم باشیم. 

_چقدر مقام معظم رهبری فریاد زد. اگر این مرد نبود الان معلوم نبود که چه وضعیتی داشتیم و بدتر از سوریه و عراق و بدتر از غزه بودیم. باید دست آقا را بوسید. اگر درایت و فهم بالای رئیس و بزرگ مملکت نبود وضعیت ما بدتر بود. اگر در این فتنه صدای آقا درنمی آمد و راه را مشخص نمی کرد، معلوم نبود که چه راهی حتی بزرگان ما داشتند. این ولایت فقیه است و باید گوش به حرف آقا بدهیم و دست به دست هم بدهیم تا یک بار دیگر این اتفاق نیافتد. 

_خط مشی ما معلوم است. بلکه کسانی هستند که اصلاً در خط هیئت و روضه هم نیستند ولی به درایت آقا ایمان دارند. به هزار دلیل و منطق دعا کنیم که سایه اش بالای سرمان باشد. اگر امروز مردم فلسطین و مردم غزه کشته می شوند و من و تو سر جایمان راحت می نشینیم و هیچ حرکتی نمی کنیم و سکوت کردیم،ما هم ظلم می کنیم. حتماً باید نوه پیغمبر باشد، امام  حسین باشد. 

_انشاالله امام زمانمان بیاید و این بی عدالتی و اجبار و تعصب های الکی برود و مردم بوی عافیت را استشمام کنند و راحت زندگی کنند. اگر یک روز من و تو هم اختلافی با هم پیدا کردیم و جنگی بینمان افتاد، من و تو هم به دشمن کمک می کنیم.  این همان جنگ نرم است. آگاه باشید نکند خدای نکرده تفرقه بین ما بیاندازند. مواظب باشید. 

 
 



:: بازدید از این مطلب : 1697
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه