حجت الاسلام مصطفی کرمی: تا کجا پای کار امام زمان هستیم؟

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 134
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 1074
:: بازدید ماه : 9054
:: بازدید سال : 46829
:: بازدید کلی : 650313
نویسنده : گمنام
یک شنبه 20 مهر 1393

نکاتی از سخنان حجت الاسلام کرمی را بخوانید:

_ در مورد روز عرفه وجود مقدس امام صادق فرمودند که اگر کسی را خداوند در ماه مبارک رمضان نیامرزید و نامش در طومار مرحومین در ماه مبارک رمضان نبود امید به آمرزش او نخواهد بود مگر توفیق پیدا کند در روز عرفه در صحرای عرفات خودش را واصل کند و آنجا امید به آمرزش داشته باشد.

_ تمام دعای عرفه را اباعبدالله سرپا و یک نفس انشاء کردند. آن هم در هیئت عجیبی که زن و بچه دور حضرت را فرا گرفته بودند و مانند جوجه ی لرزان حضرت را نگاه می کردند و به حالت بکاء حضرت گریه می کردند.

_ اگر کسی اهل عبرت و درس گرفتن از تاریخ باشد موارد عجیبی در این برهه حضور حضرت مسلم در کوفه موجود است که انصافاً انسان اگر قابلیت داشته باشد می تواند از این درس ها بهره ببرد. مردم کوفه تدارک شرایط نسیم را دیده بودند و برای طوفان تربیت نشده بودند. آنها دوست داشتند که اباعبدالله به کوفه بیایند. ولی معامله ای که مردم کوفه را با امامشان کردند، مردم در جاهلیت با هیچ حیوان درنده ای نکردند.

_ یکی از هنرهای ما باید این باشد که عیار خود و استعداد خود را محک بزنیم. ما در یک جاهایی احساسات کاذبی داریم و در قضاوت و نمره دادن به خود دچار سوءتفاهم می شویم.باید شرایط امتحان و ابتلا برای انسان پیش بیاید تا این سوءتفاهم ها از بین برود.

_ اولین پله، دوستی با امام زمان است و اشک و سینه و حضور در مجالس اهل بیت باید باشد و ضروری است.

_ ما سه نوع رفیق داریم هر کسی باید جای خود را در این سه طبقه باید پیدا کند. یک عده رفقا، زبانی اند. زبانی اعم از احساسی و عاطفی و روانی است. که برای امام زمان سینه می زند و گریه می کند و اشک می ریزد. این اول کار است. کسی به درد امام زمان می خورد که تکلیف خودش با خود روشن باشد.

_ امام زمان کسی را می خواهد که در هر لحظه آماده باشد. امام زمان یاری می خواهد که هر وقت لازم شد برایش شاهرگ پاره کند. تا کجا پای کار امام زمان هستیم؟ گریه و زاری برای امام حسین لازم است. تا کلاس اول را قبول نشیم نمی توانیم کلاس بالاتر برویم.




:: بازدید از این مطلب : 1289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه