هیئتها نبودند مردم خیلی زودتر بی دین می‌شدند/ اگر مسئولین درست عمل کنند این همه دزدی نمی‌شود

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 149
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2347
:: بازدید ماه : 7679
:: بازدید سال : 45454
:: بازدید کلی : 648938
نویسنده : گمنام
یک شنبه 19 بهمن 1393

سخنان حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورا 14 بهمن

در دعای 29 حوائج دنیا و آخرت بحث  اعمال یک سری از اولیاء خدا مورد نظر حضرت صادق علیه السلام هست . به اینجا رسیدیم : " وَ نُورَ الاْنبِیاَّءِ وَ صِدْقَهُمْ" هم نور انبیا موجب هدایت است و هم صدق آنها .  در اثر اعمال دشمنان انبیا را مسخره کردند و آنان را به شهادت رساندند . مسجد الحرام که می‌روی زیارت می‌کنی حدود دویست نبی در آنجا دفن شده است . اگر تاریخ را نگاه کنید می‌بینید که خیلی انبیا را اذیت کردند از اول تا خاتم و ما باید از صبر انبیا در امور خودمان درس بگیریم .اگر مصائبی که انبیا متحمل شدند را بدانیم همه‌ی مشکلاتمان را فراموش می‌کنیم و می‌گوییم خدا فقط من را از خودت جدا نکن . حتی انبیا هم بیمار می‌شدند و هرچه که اذیت می‌شدند بر صدق گفتار، صدق اعمال و صدق رفتارشان در جامعه تاثیری نمی‌گذاشت . لذا در این دعا می‌گوید " وَ نُورَ الاْنبِیاَّءِ وَ صِدْقَهُمْ" . ما هرچه الان داریم فیض می‌بریم و از نورش زندگیمان می‌چرخد از صدق پیغمبر اکرم صلوات الله علیه ،صدق امیرالمومنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها است . در ایام دهه فاطمیه خدمتتون عرض خواهم کرد که در یک دعا فقط صدق بی بی را بیان می‌کند و خطبه حضرت را که بررسی می‌کنی می‌بینی که چه مقامی را برای انبیا قرار می‌دهد و بعد پدر بزرگوارش را می‌گوید . این خطبه فدکیه را بخوانید که خیلی روی انسان اثر می‌گذارد .

ارزش عمل مجاهدین

"وَ نَجاةَ الْمُجاهِدینَ وَ ثَوابَهُمْ" توجه کنید بعضی‌ها که برای انقلاب کار کردند و فراموش شدند اما در کلام امام صادق علیه السلام فراموش شده نیستند . ما فراموش کردیم و می‌گوییم 36 سال گذشت . هم می‌خواهیم زیر بار حرف زور نرویم و هم سختی نکشیم . وقتی هم که به همدیگر می‌رسیم فقط گله می‌کنیم و از مسائل مادی و صحبت می‌کنیم . واقعا خدا نجات داد مجاهدین را . بعضی‌ها برای این انقلاب بدون هیاهو کار کردند و در همین ایام دهه فجر توسط یک سری نامرد به شهادت رسیدند و گمنام ماندند . به یادشان باشید و بدانید که اینها برای کلام امام رحمه الله علیه ارزش قائل بودند . حالا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب و در زمان جنگ و ارزش عملشان برای امام خیلی با ارزش است .

ایام دهه فجر را ارج نهید

 حالا ما باید چه کار کنیم ؟ ما باید ارج بنهمیم همانند عاشقان انقلاب که وقتی 12 بهمن می‌شود هم یاد امام می‌کنند هم تمام شهدا و کسانی که برای این انقلاب زحمت کشیده اند . امام آنقدر بر نفسش مسلط بود که وقتی آمد و رهبری جامعه را به عهده گرفت فرمود این نتیجه زحمات مردم است . فرمود به پشتوانه‌ی مردم من دولت تعیین می‌کنم یعنی این انقلاب نتیجه مجاهدت این مردم است . الان هم باید همین گونه  باشد . همه شعار امر به معروف و نهی از منکر می‌دهند و قانون هم تصویب می‌کنند اما عمل نمی‌شود . می‌گویند آمران به معروف و ناهیان از منکر در مصونیت هستند اما در عمل اتفاق دیگری می‌افتد . هر وقت که این ملت اراده کنند در صورت همکاری مسئولین یقینا می‌توانند فساد را ریشه کن کنند . این ایام را واقعا گرامی بدارید مخصوصا شما هیئتی‌ها . گرامی داشتن هم یعنی اینکه برای مسئولین دعا کنید اوضاع بهتر شود و ما دشمن شاد نشویم و به روح ملکوتی امام راحل و تمامی شهدایی که برای این انقلاب ساده و بی سر و صدا جان دادند سلام و صلوات بفرستید . انشاءالله که این دهه فجر برای شما هم نورانی باشد قدر این ایام را بدانید و از این شبها برای بیداری استفاده کنید و اصل بیداری یعنی دعا کردن . و برای همه دعا کنید و مانند خدا شوید که همه بدی‌های ما را می‌بیند ولی باز به ما احسان می‌کند .

از ماست که بر ماست

 اگر این هیئتها نبود مردم خیلی زودتر بی دین می‌شدند . هنوز از مسجد و هیئت صدای یا الله بلند می‌شود . بدانید خیلی از مشکلتمان از خودمان است . از درست عمل نکردن مسئولین خودمان است . در روایت اشاره شده امام صادق(ع) فرموده است:"و اذا جار الحکام فى القضاء امسک القطر من‏السماء" هر گاه زمامداران و حاکمان، در دادرسى ستم کنند، باران‏ از آسمان قطع مى‏شود (من لایحضر، ج 1، ص 524) . اگر مسولین درست عمل کنند این همه دزدی نمی‌شود . پس خود عمل نجات دادن مجاهد کبیر مانند حضرت امام و دیگر مجاهدین که به خاطر اسلام قدم برداشتند و ثوابش برای امام صادق علیه السلام آنقدر با ارزش است که به آن قسم می‌خورد انشاءالله خبر نابودی تمام دشمنان اسلام به زودی برسد و مطمئن باشید این دعاها بدون اثر نمی‌ماند و انشاءالله نتیجه این بی احترامی به ساحت مقدس پیامبر اعظم را خواهند دید . همان طور که همه را دعا می‌کنید دشمنان را هم نفرین کنید . این 70 استغفار صبح را هر روز بگویید . خیلی از حرف‌ها وکارها استغفار می‌خواهد . قرائت جز 28 قرآن را فراموش نکنید .




:: بازدید از این مطلب : 1474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه