حجت الاسلام نقویان: اگر دیدید که دنیایتان مضطرب است بدانید که دین داریتان خراب است

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 187
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1116
:: بازدید ماه : 9096
:: بازدید سال : 46871
:: بازدید کلی : 650355
نویسنده : گمنام
یک شنبه 19 بهمن 1393

نکاتی از سخنان حجت الاسلام نقویان را بخوانید؛

_ دین داری قبل از پاسخ دین داران در قیامت باید یک جواب نقد و یک اجر حاضری برای دین مداران داشته باشد و اگر کسانی دین را این طور تفسیر کنند که دین یعنی یک سری محدودیت ها و زحمات و قید و بندهایی که بعدا قرار است که به شما جواب بدهد و قرار باشد که در کاسه دنیایی ما چیزی نگذارد و فقط دلخوش به این باشیم که به بهشت می رویم شاید این حرف درستی نباشد.

_ انقلاب ما یک انقلاب دینی بود و در آموزه های دینی دنیا حساب و لحاظ شده است. خدا در سوره هود می فرماید که خدا شما را از زمین آفرید و از شما خواست که زمین را آباد کنید. در سطر اول عهد نامه مالک در نهج البلاغه می بینیم که حضرت می فرماید مالک تو برای چهار کار رفتی که اول این است که چون حکومت دینی پول می خواهد باید از مردم مالیات بگیرید. دوم این که اگر کسی بخواهد با چشم خصومت و دشمنی به مردم نگاه کند با او می جنگیم که همان امنیت جهادی و فرهنگی و اقتصادی است. و سومین مورد این است که مردم باید در یک آرامش روحی و روانی به سر ببرند و چهارم مورد این است که شهرهایشان باید آباد شود.

_ این حرف صحیحی نیست که دین به دنیای شما کاری ندارد. دنیا و آخرت به هم گره خورده است. دنیا است که می تواند آخرت را بسازد. حضرت امیر می فرماید که دنیا محل تجارت برای مؤمنین است. در روایت دیگری است که یکی از بهترین کمک های بهشت این است که در دنیا انسان وضعش خوب باشد.

_ دین باید دنیا را آباد کند. حضرت امیرالمؤمنین به مردم کوفه می فرماید که هیچ کس نیست که از سه نعمت برخوردار نباشند. این سه نعمت آب آشامیدنی سالم، سر پناه و نان گندم است که این یعنی که وضعیت شما در زیر سایه حکومت من خوب شده است.

_ دین باید به مردم در دنیا یک علی الحساب نقدی بدهد. بازار تجاری بازار رقابت است و اگر امروز از رقیب عقب بمانید کارتان خراب است. در دنیا امروزی ما می خواهیم دلال دین باشیم. دین داری واقعی یعنی این که جمع دین و دنیا باید با هم باشد.

_ دین به ما در ابتدا آرامش می دهد. هر نقاشی که کشیدم همان را در روز قیامت خداوند به ما می دهد. کسانی هستند که از چهره خود گرگ می کشند. ما در عمر همیشه در حال نقاشی هستیم. فقط خداوند یک لطفی که به ما کرده این است که به ما پاک کن هم داده و گفته که هر جا که اشتباه کردید آن را پاک کنید. البته الگو هم به ما داده که یک چهره امیرالمؤمنین است و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا می باشد.

_ ابتدا باید دلت آرام باشد تا بتوانی که یک نقاشی زیبا در آن بکشی که دین این آرامش را به تو می دهد که این اجرت نقد دین است. هر کجا دیدید که دنیایتان مضطرب است بدانید که دین داریتان خراب است و باید دین خود را درست کنید. و هر جا که احساس آرامش کردید بدانید که دین داریتان درست است. دین داری تخصص می خواهد. دین داری اولین چیزی که می آورد امنیت و آرامش است.




:: بازدید از این مطلب : 1868
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه