مأموریت قرارگاه ثارالله سپاه برای شناسایی تهدیدات نرم

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2239
:: بازدید ماه : 7571
:: بازدید سال : 45346
:: بازدید کلی : 648830
نویسنده : گمنام
سه شنبه 26 خرداد 1394

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه سپاه را شناسایی و پیشگیری از تهدیدات نرم بیان کرد و افزود: باید کاری کرد تا این تهدیدات به تهدیدات سخت مبدل نشود.این مأموریت در سپاه به قرارگاه ثارالله (ع) محول شده است و این مجموعه وظیفه شناسایی تهدیدات نرم را برعهده دارد.

مأموریت قرارگاه ثارالله سپاه برای شناسایی تهدیدات نرم/ باید کاری کرد تا تهدیدات نرم به سخت مبدل نشودسرلشکر محمد علی جعفری در همایش روحانیون شاغل در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو بعد داخلی و خارجی دارد، افزود: بعد خارجی انقلاب در حال پیشرفت است و انقلاب اسلامی به دستاوردهای قابل توجهی در ورای مرزهای خود دست یافته اما این انقلاب در داخل غریب و مظلوم است.

وی گفت: هر چه سپاه در ابعاد ایمانی و اعتقادی قوی تر باشد در ایفای نقش خود بهتر ظاهر خواهد شد.

سرلشکر جعفری افزود: فلسفه وجودی سپاه بر اساس اصل یکصد و پنجاه قانون اساسی، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است. سپاه تشکیل شد تا این وظیفه خطیر را با کمک حوزه های علمیه و دیگر مجموعه ها بر عهده بگیرد.

فرمانده کل سپاه افزود: مقایسه ارتش و سپاه در حوزه دفاعی و امنیتی صحیح است، اما سپاه علاوه بر دارا بودن بعد دفاعی و امنیتی مأموریتهای دیگری نیز دارد.

سرلشکر جعفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای سپاه در سال 84 گفت: ایشان فرمودند مأموریت اصلی سپاه، دفاعی و امنیتی نیست، بلکه وظیفه درجه دوی سپاه فعالیت در این زمینه است.

وی افزود: حتی اگر وظیفه ما مأموریت های دفاعی و امنیتی باشد باید بسته به شرایط و تهدید خودمان را به روز کنیم.

سرلشکر جعفری با اصلی دانستن وظیفه دفاع از انقلاب گفت: یکی از ابعاد دفاع از انقلاب مقابله فیزیکی با دشمنان است، اما وظیفه اصلی دفاعی، امنیتی و نظامی نیست بلکه از جنس تهدیدات نرم است.

وی وظیفه سپاه را شناسایی و پیشگیری از تهدیدات نرم بیان کرد و افزود: باید کاری کرد تا این تهدیدات به تهدیدات سخت مبدل نشود.

فرمانده کل سپاه گفت: این مأموریت در سپاه به قرارگاه ثارالله (ع) محول شده است و این مجموعه وظیفه شناسایی تهدیدات نرم را برعهده دارد.

سرلشکر جعفری افزود: آن مأموریتی که سپاه در طیف های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد مؤلفه های رزم سپاه را تغییر می دهد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حفظ انقلاب را به دو شکل ترسیم کرده اند، گفت: ایشان در سال 90 در دیدار پاسداران در روز پاسدار بیان فرمودند انقلاب اسلامی را به شکل محافظه کارانه که همان حفظ وضع موجود است و غیرمحافظه کارانه که روش صحیح و اصولی حفظ مسیر پیشرفت انقلاب است، می توان حفظ کرد.

فرمانده کل سپاه بزرگترین مانع را برای حفظ غیرمحافظه کارانه انقلاب بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری عادت کردن به روشهای جاری بیان کرد و گفت: در سپاه بدون روحیه و کار جهادی نمی توان انتظاراتی را که از سپاه وجود دارد محقق کرد.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما



:: موضوعات مرتبط: دفــاع و امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1956
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه