چرا اجازه اعتراض خیابانی نمی‌دهید؟ / تفاوت اشرار با اوباش

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2254
:: بازدید ماه : 7586
:: بازدید سال : 45361
:: بازدید کلی : 648845
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 30 آبان 1398

مجله فارس‌پلاس؛ محسن مهدیان: چرا اجازه اعتراض خیابانی نمی دهید؟! سوال خوبی است.
یک مرور کوتاه کنیم.
روز جمعه در ده‌ها شهر اعتراض خیابانی وجود داشت. در رشت و خرم آباد و شیراز و مشهد و غیره. حتی در مشهد، برخی شعار می‌دادند «رضاشاه روحت شاد». چرا ناجا برخورد نکرد؟ تنها در یک شهر برخورد داشتیم؛ سیرجان. چرا؟
یک مقدمه ضروری وجود دارد.
تعبیر  رهبرانقلاب برای اغتشاشگران بنزینی «اشرار» بود. «اشرار» با «اراذل و اوباش» فرق دارند. اراذل و اوباش اجیر اشرارند. اعتراضات بنزینی در اصل یک عملیات تروریستی بود. از همان روز اول، خاندان منحوس پهلوی تا منافقین، تمام‌قد در صحنه بودند. تمام رسانه‌های ضدانقلاب برنامه‌های عادی خود را تعطیل کردند و نه‌تنها پوشش که آموزش و تهییج اغتشاش را بر عهده داشتند. دعوت‌شان نیز آتش کشیدن بود نه شعار دادن.
مردم ممکن است در اعتراضات هیجان‌زده شوند و شعارهای تند دهند. ممکن است حتی خطا کنند و از سر عصبانیت سطل آشغال هم آتش بزنند. اما تنها اوباش‌اند که اموال مردم را غارت می‌کنند. تنها اراذل‌اند که پمپ بنزین و بانک آتش می‌زنند. و تنها اشرارند که می‌توانند در این ابعاد اراذل و اوباش اجیر کنند؛ که طبق برآورد اولیه تا 15هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد شود.
مدیر اندیشکده آمریکائی ران پال خبر داد که مرکز ماموریت ایران در سیا با مسئولیت مایکل دی‌آندریا که معروف به «آیت الله مایک» است این پروژه را در ایران طراحی و اجرایی کرده است.
و حالا چند روزی است که یک سوال مهم از سوی کاربران مطرح می شود که: «چرا اعتراض نه؟»
البته اعتراض حق طبیعی مردم است. کف خیابان شهرهای ما نیز کم اعتراض ندیده است. از اعتراضات کارگری مثل هفت تپه و آذراب تا تجمعات دانشجویان مقابل سازمان خصوصی‌سازی و تجمع علیه حجاب در دانشگاه و  تجمعات روزانه مقابل مجلس تا تجمعات چندماهه مالباختگان موسسات مالی و ...تا اعتراضات خیابانی روز اول به افزایش قیمت بنزین.
روز اول تنها در سیرجان ورود ناجا را داشتیم. چرا؟ چون عده ای به سمت انفجار انبار نفت رفتند.
بله. هرکس محق است هرساعتی از شبانه‌روز از خانه خود خارج شود. ولی اگر ساعتی از شب، جمعی از اراذل و اوباش قمه به‌دست سرکوچه باشند، بازهم از خانه بیرون می‌آید؟ اگر بداند اجیر اشرارند چه؟ باز هم می‌گوید محقم؟ حالا اگر ناجا اجازه نداد در ساعتی از روز به‌خاطر تعقیب و گریز همین اوباش، کسی از خانه بیرون نیاید ظلم کرده است؟ دستش را نمی‌بوسیم؟
بله برای اعتراض محقیم اما نتیجه بی‌اعتنایی به ظرف زمانی‌اش، کشته‌هایی است که بسیاری‌شان به‌دست تروریست‌های وطنی کشته شدند. در خبرها آمده بود در خوزستان یک گروه پرچم داعش بلند کرده است.
حالا وظیفه حکومت دقیقا چیست؟ کدام اولویت دارد؟ حفظ جان و مال مردم یا حفظ حق فریادشان؟

 




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , اجـــتماعــــــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
بزرگترین کمبود فرهنگی از دید آیت الله مصباح
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
بخش مهمی از مطالب ابن عربی در "فتوحات مکیه"مربوط به حضرت حجت (عج) است
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رحیم‌پور ازغدی:از مدارس ما مدیران رشوه‌گیر بيرون مي آيند
رایة الهدی
آیت الله جوادی آملی: چیزی بنام مکتب ایرانی نداریم - رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
استخاره در امر ازدواج
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه