علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 258
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2456
:: بازدید ماه : 7788
:: بازدید سال : 45563
:: بازدید کلی : 649047
نویسنده : گمنام
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود

 

علامه مصباح يزدي، بار ديگر در گفتگويي، به حمايت خود از جبهه پايداري تاكيد كرده و علت اين حمايت را حضور افراد صالح در راس اين جريان عنوان كرد.

به گزارش رجانیوز، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با فارس درباره تشکیل جبهه پایداری و دلیل حمایت از این جبهه اظهار داشت: دلیل حمایت بنده از جبهه پایداری ورود و قرار گرفتن افراد صالح‌تر در رأس کار بود.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در توصیه‌ به نمایندگانی که در دور دوم انتخابات، توسط مردم انتخاب شده و به مجلس راه یافتند، تصریح کرد: آنها باید ببینند خدا از آنها چه خواسته و طبق آن عمل کنند، لذا حفاظت از دین و دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه نمایندگان منتخب محسوب می‌شود.

اين در حالي است كه آیت الله مصباح یزدی پیش از انتخابات مجلس نهم رعايت ضوابط شرعی و اصول انقلاب در انتخاب کاندیداهای جبهه پايداري ستوده و براي شركت در هر دو مرحله انتخابات به تهران سفر كرده بود.

این عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری همچنین در سخنانی که در دیدار با كانديداهاي جبهه پايداري تهران در تاریخ 22 اسفند سال 90 داشت، تاکید کرد: مردم در سپردن وظيفه دفاع از حقوق خود به جبهه‌ پايداري اعتماد کردند.

آیت الله مصباح در این دیدار با یادآوری هدف تشكيل جبهه پايداري به تحلیل آرای مردم در دور اول انتخابات پرداخته و تصریح کرد: نتيجه‌اي كه مردم رقم زدند و استقبال و اعتماد مردمي كه جبهه پايداري با آن مواجه شد، بسيار چشمگير بود و با وجود فرصت كمي كه براي معرفي اين جبهه وجود داشت و علي‌رغم امكانات ناچيز و تلاش‌هاي وسيع دشمنان و مخالفان جبهه، مردم با اصول و اهداف اين جبهه آشنا شده‌اند و با اين اصول موافق هستند.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه اظهار داشت: صداقت، اخلاص، منطق قوي و معيار قراردادن آرمان‌هاي اصلي انقلاب، در كنار برخورد متين و منطقي در مقابل تخريب‌هاي گروه‌هاي مختلف، دست به دست هم داد تا مردم در سپردن وظيفه دفاع از حقوق ملت، به جبهه پايداري اعتماد كنند.



:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: علامه مصباح , جبهه پایداری , صالح , رایة الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2713
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه