میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 935
:: باردید دیروز : 308
:: بازدید هفته : 4619
:: بازدید ماه : 12727
:: بازدید سال : 38312
:: بازدید کلی : 641796
نویسنده : گمنام
سه شنبه 31 مرداد 1391

وقتی زلزله‌آذربایجان در عرض۲۴ ساعت از ذهن ضدانقلاب خارج می‌شود
 
 

حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده آذربايجان، علاوه بر تسكين آلام مردم اين خطه به طور محسوسي در خنثي شدن دروغ پردازي هاي رسانه اي ضدانقلاب در اين باره موثر بوده است.

 

به گزارش رجانيوز، در حالي كه سواستفاده رسانه هاي ضدانقلاب از تنوع قومي و ن‍ژادي در ايران همواره يكي از محورهاي اصلي جهت ايجاد گسست داخلي ميان مردم بوده است، زلزله اخير آذربايجان بهانه مناسبي براي ادامه اين روند در ميان رسانه هاي بيگانه بود بگونه اي كه طي چند روز پس از وقوع زلزله در اين منطقه، موج شايعات و پروپاگانداي رسانه اي كم سابقه اي جهت سواستفاده از اين مساله به راه افتاد.

انتشار شايعات و اخبار كذب و هم چنين بزرگنمايي برخي مشكلات بوجود آمده در اين مناطق كه بعد از هر زمين لرزه اي به طور طبيعي براي گروه هاي امدادي بوجود مي آيد، خط خبري مشترك همه رسانه هاي فارسي زبان اينترنتي و شبكه هاي ماهواره اي بود كه طور دائم به صورت گزارش، يادداشت و گفتگو و ... پيگيري مي شد اما نكته جالب توجه در اين بين، سفر سر زده رهبر معظم انقلاب در روز پنج شنبه به اين مناطق است كه بلافاصله منجر به سكوت معنادار اين رسانه ها درباره زلزله آذربايجان شد.
 
 
سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده كه صبح روز پنج شنبه صورت گرفت، نه تنها موجب آرامش قلبي و خوشحالي مردم زلزله زده اين مناطق گشت كه عملا بعد از اين سفر، بسياري از رسانه هاي اينرنتي ضدانقلاب كه تا روز قبل از سفر ايشان، با راه اندازي صفحه هاي ويژه مربوط به اخبار مناطق زلزله زده، مدعي همدردي با مردم ايران بودند! ترجيح دادند با بايكوت كامل اين مساله و هم چنين نپرداختن به اخبار روزهاي بعد از سفر معظم له به اين مناطق، عملا ميزان همدردي و دلسوزي خود نسبت به مردم زلزله زده را نشان دهند.
 
 
در همين زمينه سايت هاي اينترنتي ضدانقلاب مانند جرس، راديو فردا و ... از بعد از سفر رهبر معظم انقلاب به اين مناطق، هيچ خبر ديگري كه مربوط به زلزله آذربايجان باشد را پوشش ندادند مساله ای که نشان از تاثير قوي حضور معظم له در اين مناطق مي باشد كه عملا بسياري از توطئه هاي عملي و رسانه اي ضدانقلاب را خنثي كرده است.
 
 
از سوي ديگر در حالي كه همواره تمسخر و اهانت به توده هاي مردم ايران بوي‍ژه قوميت هاي مختلف و آذري زبان ها يكي از محورهاي فعاليت رسانه هاي ضدانقلاب بوده است، نوع پرداختن تصنعي و معنادار آنها به مساله زلزله آذربايجان ، نشان مي دهد هدف اصلي اين رسانه ها نه همدردی با مردم آذربایجان که بهره برداری سیاسی از این حادثه طبیعی بوده و عملا اين سو‍ژه خبري منجر به خرسندي و خوشحالي آنها شده است؛ چرا كه بدیهی است بعد از سفر رهبر معظم انقلاب به اين منطقه، تمام مشكلات بوجود آمده در فاصله 24 ساعت حل و فصل نشده و بر این اساس بايكوت كامل اخبار مربوط به مردم زلزله زده از سوي اين رسانه ها نشان می دهد که سوژه مد نظر آنها یعنی ایجاد اختلاف قومیتی پس از این سفر ناکام مانده که این رسانه ها را به بایکوت اخبار زلزله پس از بازدید رهبر معظم انقلاب واداشته است. رویکردی که انگيزه و هدف مدعيان دلسوزي براي ملت ايران و بويژه آذري زبان ها را بيش از پيش نشان مي دهد.




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: زلزله تبذیز , امام خامنه ای , رایه الهدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2415
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه