میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 209
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2407
:: بازدید ماه : 7739
:: بازدید سال : 45514
:: بازدید کلی : 648998
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 26 تير 1393

مراسم شب نوزدهم رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی آیت الله احدی برگزار شد.
 
نکاتی از سخنان آیت الله احدی را بخوانید؛



 *بزرگان ما لیله القدر را در چند معنا میگیرند، یک لیله القدر یعنی لیله الشرف، یعنی که من شرافتی ندارم ولی امشب با اتصال خدا از این کانال شرافت پیدا می کنم.

 *از معصوم سوال کردند که ما شب 19 رمضان چه نسبتی با شما پیدا می کنیم، حضرت پاسخ داده است فرزند معنوی ما می شوید، امشب فهمیدیم که علی(ع) دو نوع فرزند دارد، یکی نسبی و دیگری معنوی.

 *ما میخواهیم در شب قدر فرزند معنوی اهل بیت شویم، میخواهیم بشویم منا اهل البیت.

 *معصوم (ع) فرمود: کسی که در مجلس ما گناه نمی کند ولی وفتی خارج می شود باز گناه می کند اینها فرزندان معنوی ما نیستند، فرزند معنوی من کسی است که در گوشه ای که نسشته و می گوید: الله اکبر، لااله الا الله، استغفرالله ربی و اتوب الیه.

 *فرمود: کسی که اسغفار می کند انتساب بخدا پیدا می کند، چون امشب تمام فرشتگان  پایین می آیند و مامور هستند از طرف خداوند تا به بندگان  بگویند که خداوند غفور و رحیم است.

 *انسان در این شب می تواند برای خودش تقدیری خاص مقدر کند، مثلا من شغل و مدرک تحصیلی و...می خواهم، دیگری تقدیر عمومی می خواهد مثلا من میخواهم جهنمی نشوم، میخواهم ملعون خدا نباشم، بنده میخواهم مثل میرزا جواد آقا ملکی تبریزی به عرفان برسم و...

 *امام حسن می فرماید در شب های قدر مادرمان فاطمه(س) آب به سر و و روی ما می پاشید و نماز شب میخواند ناگهان برای لحظاتی مادرم  غیب شد و برگشت رفتم سر خود را بر زانوی مادر گذاشتم پرسیدم: مادر کجا بودی؟ فرمود: پسرم داشتم دور عرش طواف می کردم، فرمود: این خاصیت شب قدر است، شب قدر یعنی طواف اطراف عرش.

 




:: بازدید از این مطلب : 1214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه